vineri, 14 octombrie 2011

Biznis women

Dacă tot vorbeam, mai în glumă mai în serios, cu Betty pe tema asta, ia să fac şi o postare, să dau de veste în ţară că modestia nu ne mai caracterizează în seara asta! Suntem entuziasmate, fiecare am început un nou proiect: eu tocmai mi-am deschis un magazin, ea tocmai şi-a făcut al doilea site.
"Femei perfecte"conţine "totul pentru a deveni femei perfecte", o prezentare destul de pretenţioasă ce-i drept, dar ţinând cont că fiecare din noi este "perfectly imperfect" eu îi susţin proiectul şi îi urez baftă maximă! Tocmai de aceea, o parte dintre articolele ce vor apărea acolo vor purta semnătura (metaforic vorbind) mea. Primul pas l-am făcut chiar în această seară, cu "Alege nuanţa rujului în funcţie de anotimp!" .
Aşadar, pentru momentele când doriţi să citiţi ceva interesant... vi-l recomand!

3 comentarii:

  1. ms esti o scumpa. sa speram ca acest proiect va avea efectul scontat. ti pup:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ''Premiul Most Wanted Blog'' , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anunta-ti daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! A-ti primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v.a recomandat cu placere!
    ''MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea.....iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB!

    RăspundețiȘtergere