vineri, 14 octombrie 2011

Biznis women

Dacă tot vorbeam, mai în glumă mai în serios, cu Betty pe tema asta, ia să fac şi o postare, să dau de veste în ţară că modestia nu ne mai caracterizează în seara asta! Suntem entuziasmate, fiecare am început un nou proiect: eu tocmai mi-am deschis un magazin, ea tocmai şi-a făcut al doilea site.
"Femei perfecte"conţine "totul pentru a deveni femei perfecte", o prezentare destul de pretenţioasă ce-i drept, dar ţinând cont că fiecare din noi este "perfectly imperfect" eu îi susţin proiectul şi îi urez baftă maximă! Tocmai de aceea, o parte dintre articolele ce vor apărea acolo vor purta semnătura (metaforic vorbind) mea. Primul pas l-am făcut chiar în această seară, cu "Alege nuanţa rujului în funcţie de anotimp!" .
Aşadar, pentru momentele când doriţi să citiţi ceva interesant... vi-l recomand!

2 comentarii: