duminică, 3 februarie 2013

Krin alb pentru ce se foloseste?



             Habar nu am, dar dacă are rezultate, folosiţi-l cu încredere. Cu un astfel de search on google a ajuns cineva să-mi citească blogul. Probabil dacă ar fi scris crin în loc de krin, ar fi fost departe... de gândurile mele, care şi ele sunt departe de a fi specializate în botanică. Mai sunt eu „plantă” uneori, ce-i drept, dar atunci nu prea folosesc la nimic.
            Mai este puţin şi vine ziua mea. Un motiv în plus să reflectez asupra trecerii timpului. Când vreau să îmi amintesc cum era „pe vremuri”, când aveam timp de hobbyuri precum bloggingul, recitesc propriile postări. Mă înghiontesc în răstimpuri să nu mă las înghiţită de responsabilităţi şi cotidian, să nu-mi uit visurile şi naivitiăţile. Să nu devin robot.  
            În definitiv, foloseşte şi krinul alb la ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu