sâmbătă, 27 aprilie 2013

little secret



Tot mai adesea, în ultima vreme, mă pomenesc gândind la tine. Nu ar trebui, nu e indicat.  Şi, totuşi, nu-i trebuie mai mult de un cuvânt de-al tău imaginaţiei mele ca să poată proiecta un univers paralel sau un viitor mai puţin moral. De te visez, mă scuz, susţin că subconştientul meu mă trădează, reneg orice implicaţie deşi mă trezesc zâmbind prosteşte şi întreaga zi nu fac decât să reconstruiesc în minte firul acelor vise. E un tipar, să ştii... te întâlnesc, de fiecare dată, total întâmplător. La un eveniment, într-o gară, la o intersecţie aglomerată...deşi în mulţime, te remarc. Te recunosc fără să te mai fi văzut până atunci. Te reclam. Şi faci tu cumva că nărui totul în jur şi rămânem doar noi. Iar mai departe... cum vrei să continue jocul? Îndrăzneşte, dacă nu poţi hrăni erotismul cu realitate, oferă-i fantezie! 

https://www.youtube.com/watch?v=76WQAF0ESNE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu