miercuri, 15 septembrie 2010

Whatever happens ... don`t let go of my hand

         Ok, recunosc: nu cunoşteam prea multe aspecte despre Michael Jackson înainte ca acesta să moară. Dar să fim sinceri, câţi dintre voi eraţi fani înfocaţi M.J. până la momentul mult prea mediatizatului său deces?! Mda... aşa spuneam şi eu. Îi cunoşteam doar o parte dintre melodii (gen "Dirty Diana", "Beat it", "Billie Jean", "Thriller" ş.a. -adică cele mai promovate) şi auzisem despre scandalul sexual cu acei minori, dar pe vremea aia eu însămi eram cam mică pentru a judeca lucrurile just.
    Anyway, nu acesta era mesajul postării. Voiam să vă întreb dacă vi se întâmplă să descoperiţi o melodie şi să o ţineţi pe repeat prea multă vreme. Eu aşa fac. În funcţie de starea pe care o am, fie că melodia este nou apărută, fie că era difuzată încă de acum 10 ani, pentru mine e inedită, la fel ca şi impactul ei asupra mea. Şi o ascult... o dată, de două ori, dar de ce nu o zi întreagă? :D "Melodia zilei" - dacă o pot numi aşa - îi aparţine lui M.J. şi se numeşte "Whatever happens". Oau, ce versuri... cât de uşor mi-a fost să creez în mintea mea filmul acelor versuri... again and again, până la cele mai mici detalii. Cine iubeşte, sau a iubit vreodată, nu are cum să îmi spună ca nu îi place melodia...
Vă pasez şi vouă "microbul" ... :D


p.s. Whatever happens, don`t let go of my hand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu