marți, 5 octombrie 2010

Random thoughts

Azi oficial a început facultatea, am avut primul curs, cu strigatul prezenţei şi dictat, aşa cât să-mi aducă aminte de liceu. "Buget şi trezorerie" se anunţă a fi o materie interesantă, dar greu de asimilat. Stufoasă, iar la cum este gestionat la noi bugetul public - de ce nu - inutilă. Păcat. Proful îmi place. Respectele mele. E genul de om care spune verde în faţă ce gândeşte. Şi o zice bine, e foarte inteligent. Chiar mă gândeam să îmi iau tema de licenţă la el. Mă mai gândesc.
Mi-e foarte somn. Ma dor picioarele. Am un program încărcat... c-este la vie! Ploaia asta monotonă mă îndeamnă la somn. De fapt, mai dorm pe mine în timpul zilei, ar trebui să compenseze cumva?! Consolarea mea e că azi am început o carte faină, "Scrisoare de dragoste" - Mihail Drumeş. Începtul celor 43 de pagini cât am apucat să citesc sună promiţător. Sper să ajung să o termin până duminică.
În încheiere, o fază haioasă:

Ca un memento, în caz că (iarăşi) uit :  "Fereste-te deopotriva de prietenia dusmanului si de dusmania prietenului." – Nicolae Iorga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu