miercuri, 26 octombrie 2011

Când lucrez mult devin pesimistă


Curios este faptul că, deşi am unul dintre job –uri solicitant, mintea mea poate, simultan, să lucreze febril şi înspre alte direcţii. Aşadar, după multe ore în care am adunat, scăzut, înmulţit şi împărţit argumente pro şi contra, am ajuns la concluzia conform căreia toate poveştile astea cu iubirea adevărată dintre un el şi o ea sunt, întradevăr, poveşti!
Şi da, o recunosc ţinând încă fruntea sus, mă număram printre cei care scriau versuri siropoase şi ţineau prelegeri plictisitoare pentru a explica diferenţa dintre „a iubi” şi „a se îndrăgosti”…
Whatever. Dau vina pe vârstă!
Am găsit – şi chiar nu-mi amintesc cum a ajuns – printre paginile agendei mele de comenzi o scrisoare de dragoste. De fapt, e singura scrisoare de dragoste pe care mi-a adresat-o cineva. Aveam 16 ani, eram departe de casă şi credeam că iubesc întâia oară.

Să nu uiţi că o iubire trebuie încercată, puţin câte puţin! Niciodată nu m-ai întrebat ce vreau sau ce am de gând în privinţa relaţiei noastre…cred că pentru tine totul se reduce la o întâmplare nefericită, când te-ai îmbolnăvit şi a trebuit să stai internată!!! După 90 de zile te întorci acasă, iar tot ce s-a întâmplat aici se îngroapă datorită legilor de viaţă nescrise pe care nici eu, un încăpăţânat gata pentru orice provocare, nu le-aş încălca numai de dragul tău…de dragul tău am făcut multe compromisuri! Să nu mă înţelegi greşit, nu mă plâng, aşa cum şi tu te-ai schimbat de când ai venit aici şi eu m-am schimbat de când te-am cunoscut pe tine…

Viaţa este plină de surprize, iar eu vreau să fiu surpriza vieţii tale…

Iubito, nu uita că lumea este mică atunci când iubeşti! Sper din tot sufletul să nu uiţi că ai inima mea, aşa cum nimeni nu a avut-o!
…acum ascult Dj Project – Privirea ta, nu-mi vine să cred cât de rău îmi este că plec, dar nu pot să mă pun cu soarta! Nu voi uita niciodată ochii tăi, iubirea ta, tot ce însemnă CRINA, tot!

Tocmai ce am primit mesajul tău… să am spor la ce fac?! Trebuie să cobori aşa că trebuie să închei şi eu, nu înainte să-ţi amintesc că TE IUBESC MULT!

Şi m-a iubit atât de mult încât după nici două săptămâni de promisiuni că va veni după mine când mă externez, m-a sunat spăşit într-o seară, implorându-mi iertarea şi înţelegerea pentru că a fost slab şi s-a culcat cu fosta.

Un comentariu: