joi, 6 octombrie 2011

Eu şi romantismul


Folosindu-ne de o deducţie logică, s-ar putea afirma cu uşurintă că un blog poate fi caracterizat prin cuvintele cheie ce l-au adus în pagina de căutări a utilizatorilor google.
Astfel, blogul meu şi, implicit, eu par a fi un fel de „love guru”, „radio erevan”, olimpică  (haha!) la a răspunde întrebărilor ce ţin de eros.
Analizând cuvintele cheie ce au reprezentat surse de trafic către blogul meu în ultima lună, s-au evidenţiat următoarele: „2 îndrăgostiţi” (4), „faze pasionale din filme” (5), „ce iubeşte bărbatul” (7), „replici sexi” (4), „păstrează-mă” (4), „rămâi cu mine” (3), „bărbaţi cu barbă” (3), „cum să îl păstrezi mulţi ani” (2), „femeia şi amantul” (4), „femeia cu amant” (2), „vechile iubiri nu părăsesc trupurile care le-au adăpostit” (2),  „melodii pentru cina în 2” (1), ş.a. mai mult sau mai puţin relevante pentru a le menţiona aici.
Concluzia? Nici nu ştiam că scriu atât de adesea/mult despre relaţii! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu