miercuri, 16 noiembrie 2011

Seminar, fiscalitate and stuff


Ieri am participat la un seminar pe probleme de fiscalitate, destul de interesant. Organizat de către Asociaţia Internaţională de Fiscalitate România (IFA), Universitatea Valahia din Târgovişte şi C.E.C.C.A.R. Dâmboviţa, seminaruls-a desfăşurat în jurul a două teme centrale: „Cine achită obligaţii fiscale mai reduse: microîntreprinderea sau persoana fizică autorizată?”, susţinută de către lect.univ.dr. Miricescu Emilian Constantin (coordonator Young IFA Network România) şi „Tehnici de optimizare fiscală”, susţinută de către drd. Dobre Florin (secretar general interimar IFA România).  
Per ansamblu, mă bucur că am avut oportunitatea de a asista la cele două prezentări, am aflat lucruri utile. Mi-am luat notiţe şi tot ce-mi mai rămâne e să pun în aplicare noile cunoştiinţe pe "Crina enterprise", cum ar râde Bety de mine…
Totuşi, dacă există studenţi care doresc să-şi înfiinţeze o afacere proprie, le recomand HG nr. 166/2003, unde vor găsi o listă (cam scurtă ce-i drept) cu facilităţile de care pot beneficia. Alte informaţii utile pot găsi şi pe www.anaf.ro şi www.curierulfiscal.ro .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu